Wednesday, June 24, 2009

Dugaan Cosmopoint

Nampaknyer laluan unuk aku bersatu sekeluarga bukannyer mudah. Tiba2 offer letter aku direject oleh datuk. Sebabnyer mudah, pointer aku bawah 3. Hati & perasaan aku waktu menerima berita itu tak tau nak digambarkan bertapa sedih dan hampa. Terutama bila mengenangkan isteri dan anak2 perasaan sedih menjadi lebih perit tak terkata. Tapi Puan Adila masih mempertahankan keputusan dia memilih aku. Insyaalah dia akan cuba sebaik mungkin untuk menjelaskan kepada datuk kenapa dia memilih aku. Dengan berbekalkan pengalaman yang aku ada, aku berharap sangat moga2 datuk akan merubah keputusan yg dibuat sebelom ini. Aku dan isteri tersayang tak putus2 berdoa kepada tuhan yang esa semoga datuk akan memilih aku untuk bekerja di sana. " Ya Allah, kepada Mu aku memohon,kepada Mu aku meminta, kabulkan la harapan ku supaya dapat diterima bekerja di cosmopoint ipoh, supaya aku sekeluarga dapat hidup bersama, Engkau la maha pemurah dan maha mengasihani" Amin.

1 comment:

nini said...

memang kita sedih dengan berita tu bang. tapi Allah Maha Mengasihani. semuga kita akan disatukan sebagai sebuah family satu hari nanti