Sunday, June 14, 2009

Cosmopoint

Baru2 ni aku turun ipoh untuk interview di Kolej Teknologi Cosmopoint. Kebetulan classmate aku di Uitm melaka (Jannah) pon turut sama datang untuk interview jawatan yang sama. Tak tahu la macamana nanti, terpulang la pada allah untuk menentukan rezki siapa untuk jawatan itu. Aku interview untuk jawatan Finance Aid Cum Credit Controller Executive. Aku orang pertama di interview pagi tu. Puan Adila merupakan principal cosmopoint cawangan ipoh. Dialah yg interview aku. Instict aku macam dapat je untuk jawatan itu. Bukan aper cara percakapan dan perbincangan antara aku dan puan adila adalah begitu lancar dan setiap point yg kami bincangkan begitu match sekali. Insyaalah dengan izin tuhan aku akan dapat pindah ke ipoh dan tinggal bersama keluarga tercinta dalam masa terdekat nie. Amin

No comments: